Dostawa / Płatności

1) Dostawa

  • Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD- jest to najszybszy sposób dostawy (możliwość dostarczenia w 24h). Warunki dostawy przedstawiono poniżej w tabeli:
Wartość zamówienia / Forma płatności Pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki lub na poczcie) Zwykły przelew bankowy,system PayU.pl (m.in. karta kredytowa)
0 - 600zł 20zł 15zł
Powyżej 600zł GRATIS GRATIS

  • Za pośrednictwem Paczkomatów InPost - nie musisz martwić się czy zastanie Cię kurier, lub tracić czas na odbiór awizo w razie Twojej nieobecności. Odbierasz paczkę z jednego spośród 1800 paczkomatów w 428 miastach, dokładnie wtedy kiedy chcesz. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Paczka czeka na Ciebie przez 48h (dwa dni) od momentu umieszczenia w paczkomacie. Możesz także przedłużyć czas oczekiwania o dodatkowe 48h wysyłając sms. W przypadku nieodebrania przesyłki paczkomatowej, trafi ona do najbliższego Oddziału InPost, gdzie poczeka na odbiór jeszcze 3 dni robocze. Otrzymasz bieżące informacje o upławającym czasie.
Wartość zamówienia / Forma płatności Pobranie (płatne kartą przy odbiorze z Paczkomatu) Zwykły przelew bankowy,system PayU.pl (m.in. karta kredytowa)
0 - 250zł 15 zł 8 zł
Powyżej 250zł GRATIS GRATIS
  • Za pośrednictwem Poczty Polskiej- kurier pocztowy (wygodny sposób wysyłki dla mieszkańców mniejszych miejscowości). Warunki dostawy przedstawiono poniżej w tabeli:
Wartość zamówienia / Forma płatności Pobranie (płatne przy odbiorze przesyłki lub na poczcie) Zwykły przelew bankowy,system PayU.pl (m.in. karta kredytowa)
0 - 300zł 15zł 10zł
Powyżej 300zł GRATIS GRATIS

Odbiór osobisty w poznańskiej siedzibie firmy, na ulicy Gołębiej 5 (pon.-pt. w godz. 11:00-18:30, sobota w godz. 10:00-14:30)


Warto wiedzieć o przesyłce

Kurierzy w pierwszej kolejności obsługują firmy oraz instytucje, dlatego korzystne może okazać się podanie adresu miejsca pracy. Podanie numeru telefonu ułatwi kurierowi kontakt.

W przypadku Poczty Polskiej czas oczekiwania wynosi do 2 dni roboczych od momentu wysłania.

Wszelkie pytania dotyczące wysyłki prosimy kierować na adres kontakt@taternik-sklep.pl lub telefonicznie pod numer +48 61 85 39 114. Nie zostawiamy naszych klientów samych sobie, interweniujemy w sprawie opóźnionych lub zaginionych przesyłek.

Celem zmaksymalizowania szansy by zakupy dotarły do Ciebie na następny dzień należy:

złożyć zamówienie do godziny 13:00

wybrać pobranie, lub płatność w systemie PayU jako formę płatności (w takim wypadku nie musimy czekać na wpłynięcie pieniędzy na konto, natychmiast realizujemy zamówienie)

skorzystać z firmy kurierskiej “DPD”

W dużych miastach większość tak zamówionych przesyłek dotrze w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. W przypadku mniejszych miejscowości czas dostarczenia może przedłużyć się o kilka dni.

W wyjątkowych, niezależnych od nas sytuacjach czas dotarcia wysyłki może ulec przedłużeniu o kilka dni (szczególnie w okresie świątecznym).

2) Sposoby płatności

2.1 Płatność dokonywana przez klienta przed wydaniem towaru może być realizowana na dwa sposoby:płatności payU

za pomocą systemu PayU: jest to wygodny i szybki sposób płatności, dzięki któremu zapłata dociera do Sklepu w ciagu 1-2 godzin, umożliwiając szybką wysyłkę; transmisja danych w trakcie korzystania z PayU odbywa się za pośrednictwem protokołu SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer), który zapewnia najwyższy standard uwierzytelniania tożsamości.

przelewem na konto Sklepu Górskiego „Taternik” w ING Bank Śląski S.A. o nr: 08 1050 1520 1000 0091 0334 4371

W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia, podany w mail’u potwierdzającym złożenie zamówienia.
Dane do przelewu:

Sklep Górski "Taternik"
ul. Gołębia 5
61-834 Poznań

 

 

2.2 Płatność dokonywana przez klienta przy wydaniu towaru może być realizowana dwojako:

przy odbiorze (za pobraniem): opłata za przesyłkę następuje przy dostarczeniu paczki przez kuriera lub listonosza; zamówienie realizowane jest natychmiast, gdyż nie ma konieczności oczekiwania na wpłynięcie środków na konto.

w sklepie stacjonarnym z osobistym odbiorem: każde zamówienie można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym; w takim wypadku nie trzeba ponosić kosztów wysyłki, a zapłacić można także gotówką lub kartą w kasie sklepu.