Zwroty / Wymiana

Zwrot

Masz 30 dni (14 dni przy zakupie na raty) aby przekonać się, czy chcesz zachować zakupiony produkt. Jeżeli tak nie jest, skorzystaj z procedury umożliwiającej bezproblemowy zwrot:

  • W ciągu 30 (14 dni przy zakupie na raty) dni od otrzymania towaru wyślij oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Proponujemy wykorzystanie gotowego wzoru oświadczenia , Oświadczenie może zostać wysłane w formie pisemnej, na adres sklepu, bądź na adres e-mail: kontakt@taternik-sklep.pl 
  • W ciągu 14 dni od wysłanie oświadczenia, odeślij zwracany towar na adres sklepu.

W dni robocze zwykle zwracamy pieniądze w dniu otrzymania odesłanej paczki (w wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu do 14 dni od otrzymania oświadczenia).

Taternik - Sklep Górski
ul. Gołębia 5,
61-834 Poznań

Prosimy pamiętać, że koszty odesłania towaru nie są zwracane.

Wymiana Towaru

Czasem zdarza się, że przy pierwszym zakupie nie uda się "trafić" z rozmiarem, lub chcesz wymienić zakupiony produkt z innego powodu. Aby uczynić wymianę możliwie bezproblemową proponujemy wykorzystanie serwisu https://szybkiezwroty.pl/
W takim przypadku opłacimy odesłanie zakupionego produktu do sklepu i wysyłkę zamiennika do paczkomatu!

Aby dokonać wymiany wystarczy:

  • w ciągu 30 dni od otrzymania towaru wysłać na adres kontakt@taternik-sklep.pl wiadomość zawierającą informację o tym jaki dokładnie produkt (model, rozmiar i kolor) chcesz otrzymać w ramach wymiany
  • po otrzymaniu potwierdzenia dostępności towaru, wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/ i postępuj zgodnie z prostą instrukcją umożliwiającą nadanie wymienianego towaru
  • następnie spakuj wymieniany produkt i umieścić paczkę w odpowiednim paczkomacie. Po jej dotarciu do sklepu, wyślemy przesyłkę z nowym towarem do paczkomatu.

Oczywiście istnieje możliwość dostarczenia wymienianego produktu w dowolny, inny sposób, ale w takim przypadku nie pokrywamy kosztu przesyłki.