Jak przeprowadzić reklamację w Sklepie Górskim Taternik

Reklamacje

Chcesz reklamować produkt? 

  1. Zgłoś reklamację
    • Jeżeli masz konto w naszym sklepie, zaloguj się i wybierz w poziomym menu zakładkę Reklamacje
    • Jeżeli nie, zarejestruj się na tej stronie. Zastosuj adres e-mail podany przy składaniu zamówienia zawierającego reklamowany produkt. Zaloguj się na nowo zarejestrowane konto i wybierz w poziomym menu zakładkę Reklamacje, a potem kliknij pole Dodaj reklamacje
  2. Wyślij reklamowany produkt. Wydrukowanie wypełnionego formularza i dołączenie go do paczki z uszkodzonym produktem przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Paczkę należy dostarczyć na adres: 

Sklep Górski Taternik Gołębia 5 61-834 Poznań dopisek: REKLAMACJA 


Gorąco zachęcamy do skorzystania z powyższego elektronicznego formularza. Dzięki niemu:

  • reklamacja przebiegnie najkrócej 
  • wypełnienie samego formularza zajmie najmniej czasu
  • możesz na bieżąco śledzić procedurę reklamacji 
  • otrzymasz automatyczne powiadomienia na każdym etapie reklamacji 

Jeżeli wolisz jednak inny sposób, możesz skorzystać z metod opisanych w regulaminie.

Powrót do góry